İzmiriz, İzmirliyiz!


Önceden de bildiğim fakat beynimin bir kenarında unutulmuş kalmış bu tasarımları Bravacasa'nın bu ayki sayısında küçücük bir not olarak görünce hatırladım. Tekrar siteye girdim ve bunları yine çok sevdim. Bloga sadece seçmece ürünleri koydum ama sitede tişörtler, anahtarlıklar, bardak altlıkları gibi birçok şey bulmanız mümkün. Fiyatları da az birazcık daha uygun olsa tadından yenmezler :)



Tam bir İzmirli not defteri, arka kapağında yazanları hakkaten de neredeyse hepsini yaparım ben :)


Miss gibi kahve kokusu geldi burnuma :)



Bu çantalardan birini alıp içine renkli bir astar yapmak gibi bir düşüncem var. Keşke siyahını da üretseler bunların. Çok sade ve kullanımı rahat görünüyorlar.



Bu takı setleri gümüş zincir ile akrilik üzerine Swarovski taşlarla işlenmiş. En beğendiğim setler bunlar oldu, sitede değişik modeller de mevcut.






Bu küpeler de canlı renkleriyle gönlümü kazandı. Eğer daha daha neler varmış derseniz, bu adresten siteye ulaşabilir, gönlünüzce kurcalayıp alışveriş yapabilirsiniz. Ben İzmir'de değilim ama İzmir'i bunlarla yanımda taşımak istiyorum diyorsanız kargoyla gönderimleri de var.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...