Kreativ Blogger olmuşum ben

Kendi kendimi mimlettiğim gibi ödül de verdirdim sanırım. Tarih: 21 ağustos; çemkirmelerimin neticesi olarak Loreathan'dan mim benzeri Kreativ Blogger ödülü aldım. Bloguma bu mim-ödülle dönüyorum. Ödülün şartlarına göre ödülü sayfama koyup kendimle ilgili 7 ilginç şey yazmam lazımmış, evet buyrun:


1. Garip takıntılarım vardır. Koyduğum şeylerin yeri değişsin istemem, değişirse değiştireni azarlarım.

2. Çoraplarımı çekmeceye renk sırasına göre dizerim. Dolabımdaki bütün askılar aynı çeşit olsun isterim. Aynı renk askıları yan yana gruplarım. İlginçten ziyade manyağım sanırım biraz.

3. Beğendiğim bir şeyin aynısının 3-5 farklı rengini alabilirim.

4. http://aphraell.blogspot.com/ adresli içerisinde sevgili günlük misali saçmaladığım ikinci bir blogum var.

5. Düzen manyağı olmama rağmen masamın üzeri her daim dağınıktır, herşey üst üste karmakarışık durur toplasam da iki güne aynı dağınıklık oranını yakalarım.

6. Kan grubumun 0 rh (-) olduğunu 21 yaşında ehliyet alacağım zaman öğrendim. Öncesinde pozitif zannediyordum, üstelik sürekli cüzdanımda taşıdığım bir kimlikte de pozitif yazıyordu. İyi başıma birşey gelmemiş.

7. Son maddede önceki maddelere bakınca aslında çok da ilginç birşey yazmadığımı farkettim :))

Ben bu ödülü kimseye gönderemiyorum sanırım, zira gecikmemden dolayı herkes bu mim-ödülü almış, yapmış, arka sayfalara düşürmüş bile. Gözümden kaçan, yapmayan varsa ona gitsin bu nacizane ödül. Hepinize selamlar ve sevgiler sevgili blogspot okuyucuları :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...