Project ne bulursam pan

Başlığı project 10 pan hadisesine dayanarak koydum. Tam emin olmamakla beraber sanırım onda 10 tane makyaj malzemesini bitirmeden yenisini almamak gibi bir tüketim çılgınlığını dizginleme konsepti vardı. Ben benimkini evde yarım yamalak az kullandığım ne varsa (genelde cilt bakımı ağırlıklı) bitirmeden yeni birşey almayacağım şeklinde değiştirdim :) Neredeyse hepsi Avon zaten, bitirsem de şu kalabalık kalksa ortadan diyorum. Bunları listelemem gerekirse;

1 ve 2. Avon Be Spontaneous parfüm ve vücut spreyi. Kokusu güzel olmakla beraber benim için hiçbir özel anlam taşımadı. Bitirip bir daha almamayı düşünüyorum, zaten böyle düşünen çok olmuş ki Avon da üretmiyor artık.

3. Avon Blue Rush serinletici vücut kremi. Parfümünü, deodorantlarını bitirdim, ortadan kalktılar da krem bir türlü bitmek bilmedi. Yaz mevsiminde hakkaten serinletici bir his veriyor, yağlı bir dokusu yok güzel nemlendiriyor. Kokusu parfümden daha ağır, tek eksisi bu. Biterse bir daha alır mıyım bilemedim, parfümünden bir dönem tekrar alırım diye düşünüyorum ama.

4. Avon Advance Tecniques saç uçları için serum. Tamam saç uçlarını yumuşacık yapıyor ama tamir etme anlamında bir etkisini göremedim ben. Uçlarından azcık kestirmek dışında kesin bir çözümü yok bu işin. Saçları kuru, taranırken zor açılan kimseler için faydalı bir ürün olabilir, en azından tararken benim de işime yarıyor. Kokusu güzel, saçı ağırlaştırmyor, yağlandırmıyor. Bitince sırf tarama kolaylığı için tekrar alabilirim belki.

5. Avon Maximum Body Makeover, selülit ve çatlak görünümünü düzgünleştirici krem. Her gece kullansam bir faydası olur muydu; sanmıyorum. Ara sıra kullandım böyle şeyler devamlılık istiyor. Hem beslenmeye dikkat etmek, spor, soğuk duş, kese gibi yöntemlerin daha mantıklı olduğuna inanıyorum. Biterse bir daha almam.

6. Avon Bronze Shimmering Ton Maximizing Lotion. After sun niyetine ton maximizing'i görünce aldım, shimmering gözümden kaçmış. Kahverengi ve bol simli garip bir krem kendisi. Bacaklarıma çok nadir kullanarak 4te 1'ini bitirmeyi başardım, severek kullanırım diyen biri olursa seve seve vericem. Bitsin gitsin daha da gelmesin mümkünse.

7 ve 8. Avon Senses Get Ready duş jeli ve vücut peelingi. Sanki çok duş jeli kullanıyormuşum gibi setini almışım bunun. Bir tek sıvı sabunu bitti, kremini arkadaşıma hediye ettim, bu ikisi duruyor. Bitsinler eve duş jeli benzeri birşey sokmayacağım zira Hacı Şakir beyaz sabundur tek favorim. Bu seri de artık üretilmiyor, zaten resimde duş jelinin yıpranmışlığından ne kadar eski olduğu anlaşılabilir.

9. Avon Naturals Kuru ve yıpranmış saçlar için saç uçlarını açıcı krem. Kokusu inanılmaz güzel. Hindistan cevizi ve muz kokuyor. Saçıma sürmekten ziyade yesem daha iyi olurmuş gibi :) Yağlı bir dokusu yok saçı ağırlaştırmıyor fakat her gün kullanıldığında saç uçlarını daha çok kurutup kırıyormuş gibi geldi bana. Yarısı bitmiş, sanırım biterse bir daha almam.

10. Avon solutions Pure Pore-fection arındırıcı maske. Çok yoğun kıvamlı içinde parçacıklar olan bir maske. Hassas ve kuru ciltler için tam bir kabus, kıpkrmızı olabilirsiniz. Yağlı ciltlere uygun, kurutma konusunda birebir. Son dönemde cildim karma-kuruya döndüğü için maske olarak kullanamıyorum. Ancak peeling olarak kullanıp bitirmek istiyorum kendisini. Daha da almam.

11. Avon Naturals enerji veren şeftali ve badem sütlü peeling. İşte yararlı ve güzel şeylerin üretmini durduran Avon'un bir katliamı daha. Bu peeling'in üretilmemesini protesto ediyorum. Çok güzel kokuyor, çok güzel arındırıyor cildi kurutmuyor vs. ama sevgili Avon bunu artık üretmiyor. Esmer şeker özlü yüz peelingimin başına gelen şey bunu da buldu. Bitmek üzere, zaten bir daha alabilme gibi bir ihtimalim de yok :(

12. Biotherm Aquasource yüz yıkama jeli, tonik ve nemlendirici. Çok beğenerek aldığım bu seriden şu an memnun olup olmadığımdan tam emin değilim. Tester'ları cildimde harikalar yaratan nemlendirici bile çok birşey değiştirmiyor gibi şu an. Sanırım yaz için de uygun değiller. Bitsinler tekrar alıp almayacağıma karar vereceğim. Resimleri de link verdiğim postta var diye koymadım buraya. (Şu an Nivea Yumuşak temizleme kremi ve tonik olarak da Eyüp Sabri Tuncer gülsuyu kullanıyorum çok memnunum. Bu da ekstra bilgi olsun :))

Görüldüğü üzere neredeyse hepsi Avon. Kendim almak amaçlı üyesi olduğum için böyle olması da çok normal ama artık tuzak olarak görüyorum katologları. Bütün ürünler çok çekici görünüyor renkli renkli katologta, bizde kanıp alıyoruz :) Bu saydığım ürünleri de çok uzun bir zamana yayılmış bir şekilde aldım. Bunlar bitene kadar içim gitse de bu tip ürünlerden al-ma-ya-ca-ğım!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...