uzun bir ara


Uzun bi ara verdim biliyorum. Öyle hızlı geçti ki zaman ne zaman bayram oldu ne zaman bitti anlayamadım. Bayramdan önce ne zaman bilgisayarın başına otursam bloggera giriş yapamadım. Sinirlerim bozuldu bu nasıl bi iş kaç tane kullanıcısı var bu sorun nasıl halledilmez anlayamıyorum.


Bayramdan önce malum nedenden dolayı yazamadım.Bayramda da tatile gittik. Çok güzeldi okul öncesi moral oldu. Gezdik, eğlendik, güldük, dans ettik. Kısacası süperdi. Döndükten sonra temizlik hazırlık derken çok yoruldum. Bi de akşamüstü İ. ile birlikte alışveriş merkezine gittik.Sağolsun çocuk gibi bahanelerle gezdirmedi bizi :) Yeni saç kremi şampuan aldım bakalım nasıl olcak. schwarzkopf gliss Total Repair 19 aldım. Biraz kullandıktan sonra gelişme olursa hemen yazarım :)

Bu arada okul ve dersane başladı fazla zaman ayıramıyorum bazen arayı birazcık uzatırsam kızmayın bana :)
Öpüldünüz!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...