hastalık


Tam hasta olma zamanı ve ben yine kaçırmadım. Hemen hastalandım.

Her yıl grip aşısı olurum bol bol meyve yerim c vitamini uğruna ama yine de bu dönemleri hastalanmadam geçiremem.

Aslında bu mevsimden sonra en az ayda bir :p Anlayacağınız kışı hasta geçiriyorum.Bütün kış hastanelerde doktorlarda geçer. Antibiyotikler, vitaminler, iğneler... Umarım bu yıl bi değişiklik olur. sapasağlam bi kış geçiririm.

Şimdi evdeyim dinleniyorum bol bol bi an önce iyileşip koşuşturmaya kaldığım yerden devam edebilmek için

Siz de iyi bakın kendinize ben alışık olduğum için fazla zorlanmıyorum :) ama insanın hayatı birden duruyor her şey aksayıveriyor.

Önlem almak lazım biraz da bol bol elleri yıkamak gerek ne kadar az kişiyle temas ederseniz okadar iyi. Malum havada bütün mikroplar ama yine de dikkat etmek lazım. Otobüslerde metrolarda kalabalık yerler daha kötü.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...