mimmyy



İlk defa cebren ve hile ile kendimi mimlettim :D Diskdünya adlı şükela blogun sahibi İhsan bey beni mimlemiş (zorla oda :D) Ama mim soruları blogumun konseptiyle alakasız olsa da çok güzeldi, napabilirim. Sorular için de marléne blogu sahibesi marléne the third'e teşekkürlerimizi sunuyoruz. Evet başlıyorum:

Bloguna neden bu adı verdin?

Bkz:
Post no 1. Çok sevdiğimiz Karl Lagarfeld'in kıyafetler ucuz olursa olsun, siz ucuz olmayın yeter ki ana fikirli reklam filminin en vurucu cümlesi. İlham kaynağım olarak blog açmama sebeptir aynı zamanda.

Blog yazarken star tribiyle istediğin, olmazsa olmaz şeyler var mı?

Çok konforlu bir ortam aramıyorum ama kendi bilgisayarımda olmam lazım. Bütün dosyalarım, yerimlerim vs. elimin altında olsun. Bol sütlü neskafe veya bi fincan demli çaya da hayır demem servis yapan olursa :)


En son satın aldığın " garip" şey?

Garip sayılmaz sanırım ama durumun kendisi garip oldu bi anda. arasının engellilere gidip gitmediğinden emin olamadığım 5 sayfalık engellilere destek dergisine 3tl verdim. Sonra gidip nakit avans çektim. Son parasıyla engellilere yardım eden fedakar ama 5 parasız bi insanım şu an.


Şeker gibi bir insan olduğun anlar?

Flamenko dinlerken veya dansederken, yemek yerken özellikle de canımın çok çektiği birşeyi yediğim anlarda, alışveriş sonrası bide yayıla yayıla kordonda kahvaltı ederken sanırım. O kadar çok şey saydım ki genel olarak şeker gibi bi insanım denilebilir. (şahitlerim var)

"Arkadaşım sormayın artık şunları !" dediklerin?

Tez ne zaman bitiyo (yettiniz gari bitiyo işte bu hafta)

Bitirince ne yapıcaksın bakiyim şimdi, tayin mi olcaksın (la havlee)


"Seks"in sendeki rengi?
Çok banal olcak ama hep kırmızı daima kırmızı. Olmazsa olmaz kırmızı.

Aynaya baktığında gördüğün?
Genelde siyah nokta sivilce benzeri şeyler oluyor. (öğğ ama gerçekçi bi yorumdu bu) Bazen de huysuz-güzel-üzgün-mutlu-sevimli değişkenlik gösteren duygular taşıyan bi insan.


"Kendini okutan blog" dediğin?

Okumak için kendimi zorlamadığım, yazıları okudukça akan giden, keşfedince bir başladım mı ilk postuna kadar okuduğum, moda veya kozmetik bloguysa bol resimli fotoğraflı ama bir o kadar da yazarının imzasını taşıyan bloglar.

Bu blog sahibi/sahibesiyle karşılaşabileceğimiz mekanlar?
Pek tabii ki İzmir. Şu an da bulunduğum gibi Bornova küçükpark SOS kafe, Kaos kafe, alsancakta mutlak suretle Asmaaltı, Kahve Dünyası, Kordon'da Ömerağa şube 1 veya 2, Manje veya Barcode, Sardunya's, Stafilina ve makarnacımız Alavara. Karşıyaka'da sadece ikamet ettiğim için mekan yok, sevmiyorum karşıyakayı. Alaybey tersane durağı, gidişte 121 dönüşte 361 :)

Bu mim de benden Hesionka, Loreathan ve Missipipi'ye gitsin :)

Not: MiM görseli çok fena internetten alıntı, çaktırmayalım.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...