DIY:Yırtık Kot

Evet söylemiştim giymediğim bi kotumu yırttım diye. Bakalım nasıl yapmışım.İhtiyacımız olan malzemeler;çamaşır suyu,halı fırçası(set fırça),maket bıçağı,rende,iğne

Kotum buydu ne zamandır dolabımdaydı artık ya atmalıydım ya da bişey yapıp onu hayata dönürmeliydim ve buldum
İlk önce kotu küvete attım bi güzel heryerini ıslattım daha sonra üzerine çamaşır suyu döktüm halı fırçasıyla ovalamaya başladım.Duruladım ve kuruttum.Rengini biraz daha açmak istediğim için aynı işlemi 2 kere uyguladım. Açık renkli jean elde etmiş oldum :))) Yırtmak istediğim yerleri ilk önce rendeledim daha sonra dikey dokuma yerleri maket bıçağıyla kestim.İğneyle aşağı indirdim. Keserken yatay dokunmuş olan beyaz ipleri kesmedim.Veee yırtık jean hazıır. Herkese kolay gelsiin :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...